ASÍ SON EU





GÚSTAME:

   Gústanme as longas tardes de verán, saír cos amigos, andar en bicicleta, viaxar, os libros e as series de ciencia ficción, o son do mar, a pizza, a tarta de chocolate, os xeados, a nutella, pintar, debuxar, ir de compras,sacar fotos para recordar os mellores momentos, a natureza, a cor azul, os números pares, durmir, os animais, rirme das tonterías que fai meu irmán, esquiar, ir á piscina...






NON ME GUSTA:


   Non me gusta o puré de verdura, o queixo, a piña, o chocolate negro, madrugar, pasar frío, estudar, o outono, que me fagan spoiler dunha película, os pantalóns de campá, discutir, as películas románticas, a xente impuntual, o ruído, os deportes de raqueta, os números impares, a cor marrón, a xente que sempre quere ter a razón, o olor do tabaco, a desorde...






Comentarios

Publicacións populares deste blog